Wednesday 18 January 2012










Hari ini engkau hadir . .
Membangunkan diriku . .
menyuluh pelita hidupku . .
tatkala aku kesepian . .
kau sentiasa disampingku . .
memahami semua yang ada padaku . .
Tapi . .
Kenapa ?? Mengapa ??
harus terjadi . .
satu persoalan yang menghancurkan detik2 perhubungan ini . .
Aku berbicara di atas landasan duka . .
antara kebenaran atau kepalsuan . .
dalam anyaman sutera perhubungan kita . .
kejujuran dan keikhlasan . .
terlindung disebalik penyepian dirimu . .
ku buka pitu hatiku , ku basahi kelopak mataku . .
dengan kemurnia ikatan perhubungan
yang kita jalinkan bersama . .
hatiku terhiris oleh sikapmu . .
Awak . .
Adakah hatimu sudah berubah . .
Adakah cintamu berpaling tadah . .
Adakah insan lain dihatimu . .
Kemanakah hilangnya janji manismu kepadaku . .
Adakah itu hanya janji palsu buat ku . .
mungkin awak dah tak sayang aku . .
terus menyepikan diri mu sampai bila2 . .
aku akan menanti kata2 PUTUS daripada mu . .
aku akur . .
aku pasrah . .
dengan semua yang terjadi . .
namun apakah daya . .
aku hanya insan biasa . .





expression of my heart for you




awak . .
actually saya ingin tahu daripada mulut awak sendiri . . sedalam mana cinta  dan sayang awak kat saya . . saya cakap nie bukan saya dah de perganti awak . . sejak awak menyepikan diri awak . . saya kesunyian tapi ada seseorang yang tiba2 muncul dan menggembirakan hati saya . . saya tak nak awak mainkan perasaan saya . . jangan menyeksa perasaan saya  . . kalau betul awak dah tak sayang saya . . tolong lepaskan saya . . saya tak nak dihukum oleh janji2 manis awak . .
 perhubungan kita akan berubah dengan keputusan awak sendiri . . please . . tell me ?? what is your answer to our love ?? adakah masih wujud saya dalam hati awak ??


CINTA ITU HADIR SETIAP SAAT . . CINTA ITU TERASA DALAM TINDAKAN . . CINTA ITU TERUCAP DALAM SENYUMAN . . CINTA ITU BERSINAR DALAM TATAPAN . . CINTA ITU HANGAT DALAM DAKAPAN . . CINTA ITU MENYENGAT LEWAT BELAIAN . .





      kenangan bersamamu        








sudah baca harap balas

No comments: